תרגיל לינוי אשרם : Vx Bm9 T15mf8m / נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי.

תרגיל לינוי אשרם : Vx Bm9 T15mf8m / נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי.. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת.

לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית!

Yvp1jcf4bbhzvm
Yvp1jcf4bbhzvm from ynet-images1.yit.co.il
לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון.

אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו.

לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות.

לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום:

6 9hyjcfevj4m
6 9hyjcfevj4m from photo.one.co.il
עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95.

לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. את הנדיה קומנץ' של ישראל. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

N0gawyj6 Jl4em
N0gawyj6 Jl4em from ynet-images1.yit.co.il
לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות.

בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 24.150 ודורגה שוב רביעית אחרי 4 מתעמלות.

כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 24.150 ודורגה שוב רביעית אחרי 4 מתעמלות. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama